יועץ משכנתאות בקריות

יועץ משכנתאות בקריות

אל תיקחו משכנתא בלי יועץ משכנתאות בקריות

זו הפעם הראשונה בחייכם שבה אתם מבינים שלחיות בשכירות זה לא משהו שיכול להמשיך לעד? כבר עברתם לא מעט דירות בחייכם ואתם מתחילים להתעייף מהעניין הזה? אם כך, טבעי שתתחילו לבדוק כמה הון עצמי יש לכם והאם משכנתא מהבנק זו אפשרות ריאלית. הגעתם למסקנה, על סמך הנתונים היבשים, שאתם פחות או יותר עומדים בתנאים? אם כך הדברים, ברור שהגיע הזמן להתקדם.

רגע לפני שאתם נכנסים לבנק ומבקשים משכנתא, כדאי שתדעו: יועץ משכנתאות בקריות יוכל לעזור לכם, אפילו הרבה יותר ממה שאתם מדמיינים. כפי שבוודאי יצא לכם לשמוע מאחרים, עולם המשכנתאות הוא כמעט אינסופי. יש מסלולים שונים ולא מעט מושגים שצריך להכיר. לכן, אם בעזרת איש מקצוע מתאים תרגיעו רגועים יותר ותדעו שאתם לוקחים הלוואה שתתאים לכם, איפה כאן הדילמה?

החשיבות של בחירת מסלול משכנתא נכון

אחד מהדברים שמאפיינים את המשכנתא, זו העובדה שמדובר על הלוואה שלוקחים להרבה מאוד שנים. יש אנשים שלוקחים משכנתא גם לשלושים שנה. משמעות הדברים היא שצריך לתכנן את המשכנתא שלוקחים ולא לקחת אותה ככה סתם. למשל, יכול להיות שהיום כושר ההחזר שלכם הוא X, אך יכול להיות שאתם מתכננים לעשות שלושה ילדים. אין ספק שלמממן את חייהם של שלושה ילדים זה משהו שיכול להשפיע עליכם מאוד מבחינה כלכלית. חשוב להבין שכאשר בוחרים מסלול משכנתא, יש להתייחס לכל הנתונים האלה.

אומנם אולי היום אתם מרוויחים X, אך בהחלט יכול להיות שעם השנים תרוויחו יותר. כדאי לדעת שיש תוכנות שיכולות לעזור לנו לעשות את כל החישובים האלה וכתוצאה מכך הן מסייעות לנו לבחור את מסלול המשכנתא הנכון. את כל זה יכול לעשות עבורכם יועץ משכנתאות בקריות שתוכלו לסמוך עליו, כך שברור מדוע שירות כזה הוא בעל חשיבות.

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ חינם

מסלול משכנתא שמתאים לאופי שלכם

דבר נוסף שכדאי לדעת על מסלולי משכנתא שונים, זה שחלק מהם מתאימים לאנשים ספציפיים. למשל, אם אתם אנשים שאוהבים לקחת סיכונים בחיים, יכול להיות שמסלול משכנתא עם ריבית משתנה יתאים לכם יותר. לעומת זאת, אם אתם אנשים שרוצים לדעת מראש הכול, אין ספק שמסלול משכנתא עם ריבית קבועה יוכל להיות מושלם עבורכם.

כדי לקבל את כל ההחלטות האלה אתם צריכים לא רק להכיר את עצמכם, אלא גם להכיר את האפשרויות הקיימות. יועץ משכנתאות בקריות שידבר אתכם ויקבל מכם את כל הנתונים הנדרשים יוכל לעזור לכם בכך מאוד. אל תשכחו שאתם לוקחים כאן הלוואה לעשרות שנים.

לכן חשוב שתרגישו איתה בנוח לא רק היום, אלא גם בעתיד. זו בדיוק הסיבה שבגללה היום נהוג לומר שמשכנתא לא רק לוקחים ככה סתם, אלא מתכננים. אומנם יש הרבה נתונים שאי אפשר לדעת לגבי העתיד, אך יש הרבה דברים שאפשר להניח ולהכניס לסטטיסטיקה מסוימת. יועץ משכנתאות בקריות חכם ומוכשר יעזור לכם בכך, מה שאומר שבעזרת איש מקצוע כזה תיקחו משכנתא שתהיה טובה עבורכם. 

באיזה יועץ משכנתאות בקריות כדאי לכם לבחור?

אם יש תחום שיש בו הרבה עובדים מוכשרים בישראל, זה תחום המשכנתאות. אפשר גם להבין מדוע, כי אם במדינה מחירי הנדל"ן כל כך גבוהים, כמעט כולנו צריכים משכנתא כדי לקנות נכס. כתוצאה מכך יש גם הרבה יועצים בתחום המורכב הזה. יחד עם זאת, לא כל יועץ משכנתאות בקריות יוכל להיות מושלם עבורכם.

לכן נשאלת השאלה הטבעית: מהן התכונות שיכולות להפוך יועץ מסוים למוצלח יותר מאחרים? והאם יועץ שמתאים למישהו אחר תמיד יתאים גם למישהו אחר? חשוב לדעת שהתשובה היא לא. מצד אחד, כמובן שצריך להתייחס לנתונים יבשים כמו ניסיון, מוניטין וכדומה. מצד שני, יש כאן מאוד עניין של תחושה. אחרי הכול, היועץ שאליו אתם פונים צריך לעורר בכם תחושה של אמון.

בחרו יועץ שזמין עבורכם תמיד

טיפ נוסף שנוכל לתת לכם בנושא של בחירת ייעוץ משכנתאות בקריות, זו שאלת הזמינות שלו. כדאי לבחור יועץ שזמין עבורכם תמיד ולא רק בתחילת הדרך. יכול להיות שבעתיד תרצו להחליף את מסלול המשכנתא או אפילו למחזר אותה. אם יהיה לכם יועץ שזמין עבורכם תמיד, הוא יוכל ללוות אתכם בכל התהליכים האלה גם בעתיד. לכן כדאי לברר את כל הפרטים האלה מראש ולבחור יועץ שיהיה שם בשבילכם גם בעוד כמה שנים.

תמונה של אבי סולומון - יועץ משכנתאות ומימון

אבי סולומון - יועץ משכנתאות ומימון

אבי סולומון, בעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון, מנהל ומבצע ייעוץ משכנתאות וליווי כלכלי מקצועי לרוכשי דירות למגורים, עסקים, משקיעי נדל"ן וארגון מחדש לחובות באמצעות מחזורם.

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ חינם