יועץ משכנתאות בראשון לציון

יועץ משכנתאות בראשון לציון

שירותי יועץ משכנתאות בראשון לציון

אתם עומדים בפני אחת ההחלטות החשובות ביותר בחייכם. האם לקחת משכנתא? באיזה גודל? באיזה החזר חודשי תוכלו לעמוד? האם אתם מספיק יציבים כלכלית לעמוד בתנאי התשלום גם בעוד מספר שנים במקרה של שינוי בהכנסה שלכם? שאלות אלו ואחרות עשויות ללא ספק להטריד את האדם הממוצע לפני נטילת משכנתא, הנחשבת להלוואה הגדולה ביותר שאדם לוקח בחייו.

אז אם אתם גרים בראשון לציון והסביבה ואתם עומדים לקחת משכנתא פנו אל יועץ משכנתאות בראשון לציון שילווה אתכם לאורך כל התהליך.

מדוע כדאי לי לשכור יועץ משכנתאות פרטי?

בבואכם ליטול משכנתא מהבנק, תגלו כי ישלחו אתכם לפקיד האחראי על נושא ייעוץ משכנתאות באותו הסניף. זה יהיה כאמור יועץ המשכנתאות שלכם. הבעיה היא שאותו יועץ הינו עובד שכיר של הבנק וכאן מתחילה ומסתיימת השאלה בנושא יועץ משכנתאות של הבנק או יועץ משכנתאות פרטי. בכל זאת, נשמח לבחון את הנושא על פני כמה פרמטרים:

  • מחויבות – בעוד שישנם אנשים המעוניינים לחסוך כמה אלפי שקלים בשכירת שירותיו של יועץ משכנתאות בראשון לציון הם מפסידים עשרות אלפי שקלים ויותר על תנאים פחות אטרקטיביים שמציע להם יועץ המשכנתאות של הבנק. יש לזכור כי המחויבות של יועץ המשכנתאות של הבנק הוא אל המעסיק שלו. הוא ירצה לייצר עסקה אבל גם לרצות את המעסיק שלו ולהשיג עבורו יותר כסף. לכן, האינטרסים המנוגדים ימנעו ממנו להציע לכם את המשכנתא הטובה ביותר מבחינתכם, אותה תוכלו להשיג רק עם יועץ משכנתאות בראשון לציון פרטי שייצג אתכם.
  • ריביות – הנושא הבא הוא תנאי המשכנתא ובעיקר הריביות. יועץ פרטי ייבחן את המצב הכלכלי שלכם לעומק, יעריך את המצב הכלכלי העתידי שלכם, בעיקר הכנסות מול הוצאות עתידיות, וייבחן את אפשרויות המשכנתא שתוכלו לעמוד בהם. את היועץ של הבנק יעניין יותר כאן וכאן ובין אם תוכלו לעמוד בזה בעתיד או לא, זה פחות יעניין את אותו פקיד.
  • זמינות – יועץ המשכנתאות של הבנק יהיה זמין עבורכם דרך הסניף, לרוב בפגישה פיזית, לאחר שתקבעו פגישה מסודרת. יועץ משכנתאות פרטי יוכל לספק לכם תמיכה לשאלות והתייעצות בזמינות גבוהה יותר.

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ חינם

יועץ משכנתאות בראשון לציון ילווה אתכם גם לאחר נטילת המשכנתא:

בעוד שיועץ המשכנתאות של הבנק ילווה אתכם עד השלב שבו תיקחו את המשכנתא בפועל הרי שיועץ משכנתאות פרטי לרוב ילווה אתכם גם לאחר מכן, במידה ותבחרו בכך. אחת לתקופה חשוב יהיה לבדוק את המשכנתא והתנאים שלה לעומת התנאים הקיימים בשוק, ואת המצב הכלכלי של נוטל המשכנתא וביצוע מהלכים פיננסיים שעשויים להיות תואמים למצב הקיים.

האם אתם יכולים להרשות לעצמכם לוותר על יועץ משכנתאות?

כפי שאמרנו בהתחלה, יועץ משכנתאות בראשון לציון בעל יתרונות רבים ומשמעותיים לנוטל המשכנתא. בראשם, היתרון הכלכלי. יועץ פרטי הבוחן לעומק את מצבכם הכלכלי יקדם את האינטרסים שלכם ולא את אלה של הבנק. זו הדרך הטובה ביותר שלכם לחסוך משמעותית בעלויות המשכנתא ואנו מדברים על סכומים של עשרות אלפי שקלים ויותר. בוודאי הרבה יותר ממה שתשלמו על שכירת שירותיו של היועץ שלכם. לכן, אם אתם מנסים לחסוך מעט בטווח הקרוב, דעו כי זה יעלה לכם הרבה יותר בהמשך. האם אתם יכולים להרשות לעצמכם את זה?

מתי נרצה לשכור יועץ משכנתאות?

יועץ משכנתאות בראשון לציון ובכלל כדאי יהיה לשכור כבר בשלבים הראשונים של קבלת ההחלטה לקחת משכנתא לצורך רכישת נכס. אולי אפילו כדי להתייעץ אם המהלך כדאי בכלל. לאחר מכן תבחנו את המצב הכלכלי שלכם ואת אפשרויות החזר המשכנתא העומדות בפניכם. בהתאם לכך תוכלו לקבל החלטה מושכלת אודות מסלול המשכנתא הרצוי עבורכם, גובה ההחזר שתוכלו לעמוד בו ועוד.

יועץ משכנתאות יוכל לעזור לכם גם במידה וכבר יש לכם משכנתא ואתם בטוחים שתוכלו להשיג בעזרתו תנאים טובים יותר המתאימים לתנאי השוק הקיימים, או כאשר אתם רוצים לבחון מחזור של משכנתא קיימת וכו'.

זכרו כי יועץ פרטי מטעמכם ישקף את האינטרסים שלכם, זאת לעומת יועץ משכנתאות של הבנק שהוא עובד שכיר של הבנק ומשקף את האינטרסים של מעסיקו. אם אתם מחפשים יועץ מקצועי ומנוסה שיעמוד לשירותכם וילווה אתכם לאורך כל הדרך, צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם בליווי ייעוץ משכנתאות לרכישת דירה בראשון לציון.

תמונה של אבי סולומון - יועץ משכנתאות ומימון

אבי סולומון - יועץ משכנתאות ומימון

אבי סולומון, בעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון, מנהל ומבצע ייעוץ משכנתאות וליווי כלכלי מקצועי לרוכשי דירות למגורים, עסקים, משקיעי נדל"ן וארגון מחדש לחובות באמצעות מחזורם.

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ חינם