יועץ משכנתאות בראש העין

יועץ משכנתאות בראש העין

כל מה שצריך לדעת על שירותיו של יועץ משכנתאות בראש העין

משכנתא היא ככל הנראה ההלוואה הגדולה ביותר שאדם ממוצע לוקח בחייו. אנו חיים במציאות כלכלית כזו המצריכה מזוגות רבים לקחת משכנתא על מנת להגיע לבית בישראל, כאשר במשך עשרות שנים מחייהם הם ישלמו את המשכנתא הזו והריבית שלה, על מנת להשלים את התשלום על הנכס ולהיות בעליו החוקיים והמלאים.

מכיוון שמדובר בהלוואה גדולה במיוחד, חשוב יהיה לשים לב לכל פרט ופרט הקשורים לנטילת המשכנתא ולצורך כך ייתכן ותרצו להתייעץ עם יועץ משכנתאות בראש העין והסביבה בה אתם גרים, על מנת להשיג את המשכנתא הרצויה לכם ביותר.

מיהו יועץ משכנתאות בראש העין ומה תפקידו?

יועץ משכנתאות בראש העין ובכלל בכל אזור הארץ, הינו איש מקצוע המתמחה בתחום הפיננסיים, לעתים גם ייעוץ בנושא כלכלת המשפחה, אשר מתמחה בעיקר בנושא משכנתאות. תחום המשכנתאות הוא תחום רחב ידיים וכולל מגוון רחב של מסלולים, אפשרויות וגופים להתנהל מולם.

יועץ משכנתאות בראש העין ידע לנתב אתכם בעולם הזה של המשכנתאות, לייעץ לכם בנוגע למשכנתא הטובה ביותר שתוכלו לקחת באותה העת (המסלולים משתנים מעת לעת וגם הריביות). כמו כן, יוכל היועץ לבחון היטב את תנאי העסקה אל מול המצב הכלכלי הנוכחי והעתידי שלכם, ולבדוק שאתם אכן יכולים לעמוד בהחזרים.

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ חינם

בשלב הראשון – לבחון את התאמת העסקה אליכם:

התפקיד הראשון של יועץ המשכנתאות הוא לא להשיג את הריבית הטובה והנמוכה ביותר עבורכם. זה מגיע בהמשך. בשלב הראשון יהיה צורך לבחון בכלל את כדאיות העסקה. זו מתחלקת ל2 חלקים: כדאיות רכישת הנכס וכדאיות נטילת המשכנתא. במידה ויש לכם הזדמנות למשל לקנות דירה במחיר למשתכן, במחיר שהוא נמוך ביחס לערכה המקורי של הדירה – הרי שמדובר בעסקת נדל"ן טובה וכל מה שצריך הוא את הכסף.

כעת, נניח שאין לכם את מלוא הסכום הנדרש לרכישת הדירה, אלא הון אישי נמוך יחסית. את ההפרש תצטרכו להשלים על ידי נטילת משכנתא מהבנק. כאן נכנס לפעולה יועץ המשכנתאות שבודק את ההכנסה הקיימת שלכם, אל מול סכום המשכנתא שאתם צריכים לקחת וההחזר החודשי הצפוי שתוכלו לעמוד בו.

בניית תמהיל משכנתא מותאם אישית:

בשלב הבא יהיה יועץ משכנתאות בראש העין המלווה אתכם לבחון את האפשרויות השונות העומדות בפניכם ולהתאים את תמהיל המשכנתא המדויק והמתאים ביותר לצרכים שלכם. בשלב הזה יש להתחשב גם בהערכה עתידית ולקחת בחשבון מגוון סיכונים אפשריים. לדוגמא: אדם העובד בהייטק ומכניס שכר מסוים בימים אלה אך בתוך מספר שנים עשוי להיות מפוטר מעבודתו ומצריך מחשבה גם על העתיד.

דוגמה נוספת היא עבודה במקצועות בהן הAI הולך להיכנס חזק יותר בעתיד ועשוי לגרור פגיעה בהכנסה גם כן. מכיוון שישנם כמה מסלולים המרכיבים את תמהיל המשכנתא שלכם ואלה עשויים להשפיע גם על שינויים בהחזרים החודשיים בעתיד, צריך לקחת בחשבון את כל האפשרויות הנראות לעין כדי לוודא שתוכלו לעמוד בהחזרים החודשיים גם בחודשים פחות טובים כלכלית.

שלב המשא ומתן מול הבנקים

אחד היתרונות החשובים של יועץ משכנתאות בראש העין הוא שהוא יכול לעזור לכם לנהל משא ומתן מול הבנקים. הוא מנוסה בהתנהלות מול הבנקים, וחלק מיועצי המשכנתאות גם בעלי קשרים טובים בבנקים בשל האנשים הרבים שהם מפנים אל הבנק, ומנצלים ידע וקשרים אלו על מנת להשיג ללקוחותיהם תנאים טובים יותר. היועץ שלכם יפנה מטעמכם למספר בנקים על מנת לשאת במשא ומתן ולקבל את ההצעות הטובות ביותר עבורכם.

ליווי מלא לנטילת המשכנתא ואחריה:

משכנתא היא הלוואה שלוקח זמן עד קבלת הכסף, המצאת המסמכים, ניהול המשא ומתן מול הבנקים ועוד. זה תהליך שעשוי לקחת בין מספר שבועות למספר חודשים. לכן חשוב שיועץ המשכנתאות שלכם ילווה אתכם לאורך הדרך, עד קבלת המשכנתא ואפילו לאחריה. במציאות הדינמית שאנו חיים בה כיום דברים עשויים להשתנות לאורך זמן ובהתאם לכך גם הצורך בשינויים פיננסיים במסגרת התא המשכנתא ולעתים אפילו מחשבה על מחזור משכנתא. על כן חשוב יהיה שיועץ המשכנתאות ילווה אתכם גם לאחר נטילת המשכנתא ולאורך שנים קדימה.

לסיכום; יועץ משכנתאות בראש העין יעניק לכם שירותי ייעוץ משכנתאות, וליווי לפני נטילת המשכנתא, שהיא ככל הנראה ההלוואה הגדולה ביותר שתיקחו בחייכם. לפרטים נוספים ופגישה ראשונה ללא התחייבות צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם לרכישת דירה בראש העין.

תמונה של אבי סולומון - יועץ משכנתאות ומימון

אבי סולומון - יועץ משכנתאות ומימון

אבי סולומון, בעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון, מנהל ומבצע ייעוץ משכנתאות וליווי כלכלי מקצועי לרוכשי דירות למגורים, עסקים, משקיעי נדל"ן וארגון מחדש לחובות באמצעות מחזורם.

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ חינם