מתווכים בקריות

מתווכים בקריות

איך רוכשים בחכמה דירה בקריות?
באמצעות מתווכים בקריות

ישראלים אוהבים לכנות כל מקום בשם מרענן וקצת מקורי, וכך יצא שמספר אזורי יישוב לא גדולים ודי צמודים שלכל אחד מהם שם בפני עצמו- זכו לכינוי הישראלי: הקריות. אז כן, קריית מוצקין, קריית ים, קריית אתא וקריית ביאליק, כל אחת מהן זכאית לעמוד בפני עצמה בזכות מאפיינים מדהימים ואיכות חיים גבוהה במיוחד שהיא מאפשרת לבאים בשעריה, אבל אולי מפאת השטח הקטן שתופסת כל קריה ואולי מפני שאנחנו ישראלים גאים- אנחנו בקושי משתמשים בשמות הפרטיים של הקריות שלנו.

זו הסיבה שכאשר ישראלי ממוצע מחפש לרכוש דירה באזור האיכותי הזה הוא פונה ללא מעט מתווכים בקריות, אבל לא בדיוק יודע להצביע על המיקום המדויק שמתאים לו. במאמר זה נעמוד על ההבדלים בין הקריות, על המאפיינים העיקריים של כל קריה בפני עצמה ושל הקריות כולן יחד, וננסה לעזור לכם למצוא בעצמכם את אזור המגורים המדויק עבורכם.

כך תעזרו לעצמכם למצוא בית בקריות

באופן כללי כאשר מחפשים דירה חשוב להגדיל ראש ולא להיות מקובעים למחשבה הראשונית ולפנות למשרד תיווך בקריות. לא תמיד יהיה בהיצע בדיוק את המפרט המדויק שאנחנו מחפשים, ולפעמים דווקא חלום כלשהו יהיה בעוכרינו וכאשר ניכנס לדירת החלומות נגלה שהדרישה שלנו לא הייתה שווה את התוצאה. אם אתם רוצים לרכוש דירה או בית בקרוב ולא לבלות את שארית חייכם בחיפושים אחר דירה מושלמת- אסור לכם לבוא עם דרישה מצומצמת, וחשוב להיות קשובים למתווך שלכם, לפתוח את הראש ולקבל רעיונות מגוונים, ייתכן שדווקא דירה שבמבט ראשון פסלתם בגלל מחשבה ראשונית- תתגלה כדירה מושלמת עבורכם.

יחד עם זאת, כאשר אנחנו מתפרשים על אזור רחב מדי אנחנו עלולים לגלות שבמשך זמן רב איננו מוצאים את הבית המבוקש עבורנו. זה לא בגלל שאין דירות טובות באזור או שאין מתווכים בקריות שמבינים את הצורך שלך, אלא כיוון שלא פעם ההתפרשות הרחבה מונעת ממך לדייק את הצרכים שלך ובדיוק לשם כך חשוב לבחור מתווכים בקריות שיהיו מקצוענים דיים.

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ חינם

איך מתווכים בקריות יעזרו לך לדייק את הצרכים שלך?

באופן כללי זוהי מלאכתם של מתווכים, ובמיוחד של מתווכים בקריות, אבל לא מעט מתווכים כאלו אינם דואגים למשימה הראשונה והחשובה הזו וזו הסיבה שלא מעט לקוחות של מתווכים בקריות עדיין מחפשים את הדירה שלהם לשווא. העובדה שבדרך כלל לכל לקוח יהיו צרכים אחרים וכאשר נדייק אותם נגיע למספר קטן יותר של הצעות אפשריות אבל הרבה יותר מדויקות שסביר להניח שלפחות אחת מתוכן תגיע לגמר מעשי. איך עושים את זה?

עורכים הכרות עם המאפיינים של כל קריה. למידה כללית על אופי הקריות כל אחת בפני עצמה תסייע לנו להתמקד בדברים החשובים באמת ולזהות את המיקומים הנכונים לנו, שוב- כמובן בלי לצמצם את הראש ותמיד להישאר פתוחים להצעות נוספות, אבל מתווכים בקריות ידעו לעשות זאת אם הם מקצועיים דיים.

מאפיינים לכל קריה

למרות שבמבט ראשון הקריות דומות זו לזו, הרי שיש לא מעט הבדלים ביניהן. יש קריות שהן נספח של העיר הגדולה חיפה, ויש כאלו שעומדות בפני עצמן. יש קריות גדולות יותר ומרובות תושבים וחיי חברה תוססים, יש קריות קטנות יותר בקונספט פרטי מעט. יש קריות שלהן חוף ים ויש קריות בגובה מעט מעל פני הים, כמובן שיהיו לכך מאפייני מזג אוויר שונים, ומאפייני אווירה שונים. הקריות הן וותיקות באופן כללי וחלקן יושבו עוד בשנותיה הראשונות של המדינה, אבל יחד עם זאת יש מביניהן שניתן למצוא בהן אווירה צעירה ורעננה יותר, גם זהו מאפיין שחשוב לחלק ממחפשי הדירות, ויש אפילו אזורים בעלי אופי דתי למקרה שזה משמעותי עבורכם.

האם מתווכים בקריות מודעים לכך?

מתווכים בקריות מכירים את המאפיינים הללו ויוכלו לפרט לכם הרבה יותר ממה שמאפשר מאמר קצר, אבל חשוב לבקש זאת, שכן לא כולם ידעו להשתמש במידע הזה כדי לכוון אתכם לדירה המדויקת שלכם. שימו לב שאם המתווך שפניתם אליו אינו יודע לפרט לכם מספיק ואתם מרגישים שלא קיבלתם את מלוא המידע המבדיל בין הקריות– יש מצב שהוא לא מספיק מונח בפרטים, יש מספיק מתווכים בקריות שיוכלו לעזור לכם באופן מקצועי יותר. אז דייקו את עצמכם, והשאירו ראש פתוח לעוד אפשרויות שלא חשבתם עליהם- הדירה שלכם קרובה יותר מתמיד.

אצלנו ניתן למצוא גם מתווכים בחיפה, מתווכים בקיסריה. מעוניינים במשרדי תיווך נדלן באזורים נוספים? לחצו כאן.

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ חינם